روز عشق سورپرایزی(93/1/30)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 687
بازدید کل : 283116
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
پنج شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 11:20 :: نويسنده : فافا

کادوی دوماد مادرزن دوست به مادر داماددوستهمین الان همسری گفت تازه دیده اسپری مردونس یعنی واقعا ما دوتا عاشقیمخوبه مامانا ندیدن ریز گوشه اسپری نوشته مردونه

عکس رو به زودی میزارم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت19:42---31 تير 1393

یعنی واقعا دمتون گرم، دو تا آدم عاقل و بالغ رفتن اسپری مردونه گرفتن؟؟؟!!!!!
چه قدر سورپرایز خوبی بوده ،بدون این که انتظار داشته باشی عشقت بیاد پیشت
همیشه زندگیتون پرنشاط باشه

دوست خوبم:از بس اسپری های مختلف اورد حواسمون پرت شد بعد من به اون اقا گفتم اسپری زنونه میخوام رو حساب اینکه حواسش هست زنونه میاره دیگه توجه نکردمخندهخیلی خیلی عاشق این کاراشمبی تقصیرمرسی عزیزم همچنین زندگی اقبال شما



somi 
ساعت1:19---15 خرداد 1393

سلام دوست عزیز پسندیده ام امیدوارم خوشبخت شی با عشقت.

پاسخ:ممنونبی تقصیر



غزل
ساعت12:53---21 ارديبهشت 1393

فافا همين الان وبلاگمم
ببين ٢٤ ساعته انم
تا كامنت زدي تائيد شد
ديگه با موب انم

پاسخ:جل الخالق چه عجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبچشمک



غزل
ساعت11:33---21 ارديبهشت 1393

اخي
چه روزهاي عشقولانه اي
ميدوني فافا پخش زمين شدم يعني دو نفر برن اسپري بخرن
اخرشم مردونه از اب دربياد

پاسخ:میدونی چیه ابجی اسپری باس مردونه باشه بعله دیگه صدای خنده بلند هم نشنومخنده



آزی 
ساعت0:29---17 ارديبهشت 1393

سلام عزیزم.خوبی دختر پر انرژی؟؟؟مث همنیشه زیبا نوشتی.تولد آقاتونم مبارک باشه ایشالا هر سال تولدش همینجوری با عشق کنار هم خوش باشین.

پاسخ:سلام عزیزم مرسی بابت تبریکبوسه



مریم
ساعت23:38---7 ارديبهشت 1393

سلام فافایی
مثل همیشه عالی

پاسخ:سلام مریم جون

مرسی



zahra
ساعت20:42---7 ارديبهشت 1393

به به تا باشه از این سوپرایزا
وای اسپری مـــــــــــردونه اشکال نداره اینا همش خاطره میشه

پاسخ:چشمک

اره بابا همه ی اینا خاطرس ایشالا قسمت شما بشه:)



مهدیه
ساعت17:22---7 ارديبهشت 1393

سلااااام به فافا خانوم شاد . پرانرژی
من که زدم رو اسلیپ خوشگل دپرسینگم
بس که حجم درسام زیادن وای رتبه تک رقمی آفرین
منم صمیمیترین دوسم که از خواهرم برام عزیزتره و با تمام قلبم دوسش دارم دکترا رتبش 12 شد
از همینجا به دوسم به دخترخاله همسری جنابالی و به جامعه محترم دکترا قبول شدگان تبریک میگم
ایششالا سال آینده منم قبول شم
بهترین سوپرایز دنیا همینه که عشقت سوپرایزت کنه
ما که تا حالا تجربه نکدیم ام اونا که تجربه دارن میگن خعععععلییییی خوبهایشالا نصیب مام
ایششالا همیشه شاد و پرانرژی و عاشقتر از هر روز باشید

پاسخ:سلام به مهدیه جون بامعرفت درسخون خودمبوسه

ایشالا سال دیگه قبول شدن تک رقمی تو رو بهت تبریک بگم عزیزمبوسه

ایشالا یه اقا پسر خوب مثل خودت قسمتت بشهبی تقصیر

ممنون دوست خوبمچشمک



صبا-یک بانو
ساعت16:41---7 ارديبهشت 1393

سلام سلام
چقدر نوشته هات خوبه
کلی باهاشون انرژی گرفتم تمام مدت تو دانشگاه احساس میکردم تو دانشگاه خودم بودم خیلی دقیق مینویسی منم اینطوری دوست دارم نوشته رو
مرسی که اومدی وبلاگم من شمارو لینک کردم با افتخار

پاسخ:سلام عزیزم خوش اومدی به صندوقچه ما

همین الان وبلاگت بودم داشتم پست های قبلیت رو میخوندم

ممنون صبا جونمبوسه

 



خانوم گل
ساعت10:57---7 ارديبهشت 1393

سلام سلام به دوست گل خودم
میبینم که حسابی سورپرایز شدی.چقدر اینجور سورپرایزا خوبه.آدم هروقت یادش میاد نیشش دوباره باز میشه
یعنی چه دخترایی پیدا میشن ها.دوره زمونه برعکس شده.بجایی که پسرا گیر بدن دخترا متلک میندازن
تولده همسریتم پیشاپیش مبارررررررک مبارررررک

پاسخ:سلام به خانوم گل خودم:)

اخ اخ دقیقاً حالا بد عادت شدم تو یونی همش منتظرم زنگ بزنه بگه بیا پایین من اینجامآرام

من اگه پسر بودم اصلا با وضع دخترای الان زن نمیگرفتم اگه میگرفتمم خودمُ میگرفتمخنده

مرسی عزیزمبوسه



یاسمن (سه شنبه ها)
ساعت7:31---7 ارديبهشت 1393

یعنی من عاشق این سوپرایزام شدیدااااااااااااا
مخصوصا اگه تو دانشگاه باشه
دیوونه ای دختر من جای تو بودم 100 دفعه جیم زده بودم از کلاس
بعدشم تو نمیدونی نباید یه پسر رو تو دانشگاه بین این همه گرگ تنها گذاشت ؟!
دقیقا تو ساندویچ بیرون چی داره که تو مریض میشی !!؟ ها ؟! بگو از همونا بریزم تو غذات
یعنی واقعا باید بهتون تبریک گفت با این گلی که کاشتید !! آخه یه نگاه به اسپری میکردید خوب
یعنی واقعا درو تخته با هم جورن:)
تولد جناب شوهر هم پساچیش تبریک عرض میکنیم

پاسخ:استادای ما انقدر گیرن نمیزارن کهمردد

چرا میدونم اما پسمل من گلِ بین هزارتا گرگم بره بهشون نیم نگاه هم نمیندازه

چرک میکروب باکتری بیماری زا دست گلت درد نکنه خواستی بریزی زیاد بریز نمکم یادت نره:)

تو مغازه فقط میخندیدیم زیاد حواسمون به مردونه زنونش نبود بعد تقصیر اون فروشنده بوووووق هست چون من بهش گفتم اسپری زنونه میخوام هفت هشت تا اورد همش زنونه بود غیر از نهمیش که مردونه بود دیگه من به زنونه مردونش رو این حساب دقت نکردم:)

ممنون یاسمن جون پرانرژیبوسه



B@H@REH
ساعت0:16---7 ارديبهشت 1393

سلام خانومی نوشته هات و خاطراتت خیلی قشنگه گلم مرسییییییییییی همه چی عالی 20 بیستی قابل دونستی رمزو به منم بده

پاسخ:سلام عزیزم خوش اومدی به صندوقچه مابوسه

ممنون عزیزم لطف داری

اولین بار کامنت میزاری عزیزم اگه بیشتر باهم اشنا بشیم باشه عزیزمچشمک



همسری
ساعت22:48---6 ارديبهشت 1393

نه ولش کن دلم سوخت نظر میذارم
سلاااااااااااااااام علیکم
خدایی چقدر حال دادا هی اذیت میکردم نمیدونستی اومدم یا نه
بله کلاً ما همچین شوهری هستیم
نخیرم ما که مثه بعضی فافاها کنجکاو نیستیم
بیشتر از جونم دوست دارم زندگیم

پاسخ:بچه پرو:)

سلام برادر جیگرتوخنده

چوپان دروغگوآرامفدای همچین شوهری بشم:-*

درجواب کنجکاویت همون جوابی که عصری اس دادم رو مجدداً تکرار مینمایم:))

عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم:-*************************************************



همسری
ساعت22:41---6 ارديبهشت 1393

من چون تولدمه کلاس میزارم نظر نمیزارم

پاسخ:لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسخندهخندهخنده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: